Inline bruslení

Jsme provozovatelem školy in-line bruslení pod značkou Hepa outdoor fitness Valašsko – největší sítí in-line škol a nordic walkingu v České republice. Organizujeme výuku in-line bruslení ve Valašském Meziříčí, Rožnově p. R. a Vsetíně.

Nordic walking

NORDIC WALKING je chůze s holemi k tomu speciálně upravenými.
Díky NORDIC WALKINGu si můžete užít pohodovou procházku s přáteli nebo si dát pořádně do těla. V každém případě Vás pohyb s hůlkami v přírodě bude bavit.

Aktuální nabídka

O instruktorovi

Autor: Jan Dudek  •  Vydáno: 27.9.2012 14:55  •  Přečteno: 4573x  •  Komentářů: 0
Dárkové balíčky

Představení programu pro školy

Pro koho jsou naše zážitkové programy určeny?

Třídní kolektivy: II. stupně základních škol Středních škol Vyšších odborných škol Vysokých škol Samotný program je postaven na míru každé skupině a respektuje fyzickou zdatnost i psychickou odolnost žáků.
Aktivity jsou voleny tak, aby byly samy o sobě atraktivní a samozřejmě sledují rozvoj jak jednotlivců, tak celé skupiny.

Přínos zážitkových programů pro třídní kolektiv

  • elegantní způsob jak rychle seznámit nový třídní kolektiv mimo školu
  • posilují vzájemnou komunikaci a spolupráci ve třídě a učí ke kolekttivnímu řešení problému ve třídě
  • prevence sociálně – patologických jevů ve třídě (šikana, xenofobie, rasismus, intolerance)
  • posílení sociálního cítění odreagování a psychické uvolnění žáků i kantorů
  • kantor má možnost poznat žáky jinak – při aktivitách, které žáky vedou ke komunikaci, spolupráci a přijímání rolí

Zážitkové učení je založeno na osobní aktivitě žáka. Primární je jeho zážitek, vznikající při aktivním řešení nejrůznějších úkolů, reálných i modelových.

Následnou reflexí (zhodnocením a zobecněním), usměrňovanou pedagogem-instruktorem, se zážitek transformuje do podoby v praxi využitelné zkušenosti. Klíčovou roli v zážitkových programech hraje review, což je zpětný pohled na hru, ve kterém se rozebírá, jak účastníci daný problém řešili, jak jej mohli řešit a poskytuje tak velké množství zpětných vazeb. Tím, že problémy v hrách bývají náročnější než v běžném životě, rozvíjí účastník svoji odolnost, posunuje své hranice bezpečí a získává zdravé sebevědomí. Od klasického způsobu vyučování prostřednictvím učebnic se liší bezprostřední zkušeností žáků, které zvyšuje efektivitu jeho působení.